Sunday, March 10, 2013

::. Hari Minggu Ku .::


Hari ni dah berlalu, banyak benda yang dah jadi, ada berita gembira ada jugak berita sedih,. 
Alhamdulillah hari ini planning nak tgk baby sahabatku Aisyah dah kesampaian,..
Akhirnya dpat jgk tgk baby boy,..



Walaupun asyik tidur jer dapat pegang pun jd la,..
Lepas tu xsgka pulak, baucer buku yg ktorg dpt dh digunakan hari ini,..
Alang2 dh smpai kdai MPH,..
Apa lg shopping sakan la,..
Alhamdulillah impian aku nak dpatkan buku ensiklopedia solat dah tercapai,..



Tanpa mengeluarkn sesen pun duit poket aku,..
Aku dah dpt memilikinya,..
Huhu terima kasih kepada yg menyumbang,..
Hopefully la, ak dpt gunakan sepenuhnya
 peluang yg ada,..
Walaupun hati memberontak bila tgk novel2 yg 
mmg xkrg bestnya,..
Aku sabarkan hati tkt2,.. makin melalut,. jauh pulak dr matlamat aku sem ni,..
Xpsal2 keje2 tertgguh lg mcm dulu,..
Tp xsgka bila tgk2, kebnyakan novel yg diterbitkan adalah hasil drpada penulisan2u,..
Hopefully, aku jgk berpeluang nk jd novelis,..
Walaupun xlayak mana,..
Just nak mencuba,..
Xsalah kalau nak dijadikan hobi,..
Insyaallah kalau ianya bermanfaat,..
Harap2 dimakbulkan,..
Tp klu sebaliknya,.. Ernmmm,..

Onthewy blik jer,.. aku dpt pggilan dr my mom,..
datuk sdara aku meninggal dunia ptg td,..
Innalillah,..
Sedih jgk rsnya,. last jumpa dia ms raya tahun lpas,..
xsgka dh smpai msnya,..
dlm tidur pun,.. Tuhan boleh ambil nyawa kita bila dh dikehendaki,..
dari jauh aku kirimkan doa moga2 ditempatkan dikalangan org yg beriman Insyaallah,..
Berita gembira pulak alhamdulillah,..
sepupuku Mustakim n Mastura telah pun selamat menimang cahaya mata,..
Putera jgk,..
Mungkin dh tahun ni ramai lelaki kn,..

Xkiralah lelaki or perempuan yg penting amanah Allah perlulah dijaga dan dididik sebaiknya,..




No comments:

Post a Comment