Thursday, March 28, 2013

::. Selesai Sudah .::


Kini dah tiba msnya untuk mula balik sesi pembelajaran setelah beberapa hari duk enjoy cna cni,..
Sebelum nie xpenah2 jejak kaki ke Genting Hinghland, akhirnya ada jgk rezeki smpai ke cna,.. 
Pengalaman yg aku dpt mmg diluar jangkaan,.. 
Sngat awesome huhuhu,..
Mcm2 games yg ktorg cuba,.. 
Walaupun segayat2 aku dgn ketinggian 
akhirnya dpat jgk atasi,..
Tp untuk next time ak kene pikir 2 3 kali 
untk cuba skali lagi,..
Rsnya pegi cna just skadar nak test jantung ok or x,.
Oleh kerana ak dpat lepasi cabaran tnpa ada sbrang msalah kira ok la kot kmmapuan jntungku huhuhu,..
Alhamdulillah la,.. dgn izin Allah xde sbrah komplikasi,.. tkut jgk bnda2 yg xdjgka,..
Segala2 berjalan lancar,. n yg penting sume tu pngalaman br untuk ktorg,..

After ke Genting Hignland, keesokan 
hrnya lepas jer jwab test,..
Terus jer bertolak ke KT,..
Eh,.. xder lah trus,. blik tidur sebentar, apa taknya,.. 
Mlam after blik genting kene stay up pulak siapkan assgment,..
MMg tekad btul rsnya,.. walaupun ada quiz, boley plak enjoy pi Genting,..
Ms tu mmg dh redha apa nk jd dgn quiz,..
Xsbr nk celebrate wedding mmber2 ku di cna,..
Onthewy blik cna...
Berlaku pulak sstu yg mmbuatkan Miss K n Miss M frush yg teramat sngat dgn aku,..
Sorry la korg coz terlepas R n R Gambang,.. yg mana time itu R n R itu amat bermakna bg mu,..
Huhu ntah r cm mane silap aku boley xnmapk R nR tu mybe aku tidow skali ngan korg ms tu,..
Ntah sape yg drive pun ak xtaw,..

Alhamdulillah,.. beberapa pasang sahabat2ku telah selamat diijab kabulkan...
Tahniah buat Syima and Mimi,.
Sori xdapt hadir coz clash dgn kelas,..
Ktorg just berpeluang mghadiri mjlis di dungun n wakaf mempelam,.
Tahniah buat Tehah n Fahmi,.. Sue n Sibie,..
Heppy tgk korg bhgia,.
Moga berkekalan hendaknya,.. 



Tahniah buat Syima n pasangan,.. 
Walaupun aku xder dlm gmbar tu,.
Aku pun tumpang gembira tgk s
ume kwn2 lama berkumpul,..
Agk terkilan sbenarnya,..
Apakah daya tiada rezeki ku,..




Tahniah Sue n Sibie,.





Tahniah jgk untk Teha n Fahmi,..
Segala2nya Happy Ending,..
Setelah lama menyulam kasih,..
Akhirnya ke jinjang pelamin,.


No comments:

Post a Comment