Sunday, November 27, 2011

beberapa hari ni ak rs hidup ak xbrapa stabil.. ak rs kosong.. prgi keje pn walaupn bz dgn kerja.. krja blmbak smpi xmenang tngan pn kepala still lg mmikirkn sstu.. ak dh xleh nk fokus wlau apa yg ak buat.. ak dh xlarat nk tanggung.. rs nk mnnangis spuas2 nya.. kalau lah ak mnngis krana mngenang sgala dosa2 ak.. ak rs itu lbih b'baloi..

jiwa ak agk xtenteram smpai kn kereta jiran sebelah pn aku dah sambar.. abis calar.. adus tmbah lg stu pblem.. malunyer.. rs bsalah yg teramat sngat.. ntah cmne ms nk msuk prking.. ak xperasan kereta jiran sebelah kat blkg.. sedar2 je bila dh tkena.. erm pnye la jiwa kacau.. buat pape pn dh xleh nk fokus.. tp ak dh pi mntak maaf.. nsib bek die xmntak gnti klu tak nahas ak.. dh r xkeje lg.. aduss.. Tuhan tlongh la aku..

aku hnyalah mnusia biasa.. ak cuba tempuh walau apa jua yg mdtg.. tp kdg2 ak xtdaya.. ak harap Tuhan akn mberikan ak kekuatan dan jln pnyelesaian.. ak dah buntu.. stakat ni biar la ak shja yg mnanggung.. selagi ak boley b'sbar akan aku cuba b'sbar..

cuma stu aku nk ckap.. kdg2 kita manusia ni kne fikir scra mluas bila berkait dgn hati prasaan.. jgn mmberikn harapan andai kita xpasti dpat mmenuhinya,.. segala tndakan kita fikirkn la kesan nya.. jgn smpai tnpa sedar kita mlukai hati insan len..

No comments:

Post a Comment