Tuesday, November 8, 2011



Hmm berlalu la sudah saat kritikal aku nak m'nyiapkan projek2 t'bengkalai,.. bersengkang mata menyiapkan report.. akhir nye berlalu la sudah.. alhamdulillah akhr nya sudah grad walaupun bkn la dgn result yg gempak.. aku dh tak pduli.. skrg dlm kpla aku bgaimana nk m'cr keje yg ssuai.. barulah aku tahu betapa sukar nk m'cr keje aduhai.. saat skrg aku hnya mmpu tanam anggur saje kat umah.. hopefully bdan aku xnaik kene exrcise bnyak2.. asyik mkan tidow je.. aishh xleh cmni kne usha jgk cr keje walaupn keje 4 time.. lusa ada tmuduga t'buka kat ttc.. huhu tkut nk pi.. bkan alasan memilih keje tp confident level aku rndah sngat.. tmbah2 lg keje syarikat swasta.. mesti dieorg assume ak terrer bab2 IT.. pdahal sebliknya.. xabis lg ilmu nk kne blaja bnyak lg.. msti dieorg akn treat ak mcm..??? argh xt'gmbar rsnya.. mklum lah fresh graduate.. erm dlm kpla aku skrg ak nk keje krajaan yg x m'bebankn otak.. tp ade ker.. suma keje ssh.. b'gntung pada dri sndiri mcm mane nk handle kn..

No comments:

Post a Comment