Tuesday, February 19, 2013

::. First Wedding .::

Alhamdulillah terbina lagi satu masjid,.. ni first wedding untuk tahun 2013,.. tahniah untuk k.tie dan pasangan,.. semoga berbahagia hingga ke akhir hayat,.. 

15.2.2013 hari tu,.. aku dan rakan sekerjaku di ZIQ Bakery menghadiri mjlis salah seorg staff ZIQ,.. dh lama xjumpa,.. rasa xcited amat,. hilang sekejap masalah yg aku alami,.. huhuhu.. walaupun xdapt jumpa semua rakan sekerja,.. aku tetap berpuas hati sekurg2nya terubat sikit rindu,.. Insyaallah ada rezeki lain masa kita jumpa lg,..

Aku mendapat tahu boss ku,.. menjalani pembedahan,.. xpsti apa penyakitnya,.. pape pun aku sentiasa mendoakan smoga boss cpt sembuh,.. amin,.. 

Untuk semua sahabat2 ku di ZIQ,. smoga korg semua berjaya n enjoy dgn kerja,.. Insyaallah hopefully rezeki melimpah ruah,.. bersabarlah menempuh segala dugaan,..


Now,.. kita tggu untuk next wedding,.. huhu,.. so excited,..

No comments:

Post a Comment