Monday, February 25, 2013

::. Mybrain oh Mybrain .::

Oleh kerana dek rasa tergugat bila dh dgr miss M dah dpt claim huhhuhu.. 
Aku pun berusaha jgk cr tahu ak pnye status,..
Xkisah la bila dpat,.. just nk tahu mcm mana status,..
Kot2 ler tercicir,. naya jgk,..
Col cna, col cni,.
Rs give up jgk, coz line asyik bz jer mmnjg,..
Pape pn sabar separuh drp iman,..
Brapa bnyak kali passing pun dh xterkira,.. 
No pun dh xtaw yg mana satu,..
Tup2 last sekali kemuncaknya Miss A bg no bndari suh col,..
So, aku pn col lerr,..
Ckap pnyer ckp,.
Ntah r nmpak cam desperate or x,..
Aku tnye kat uncle tu.. ' bila agaknya boleh dpat? lmbat lg ke tempoh?'
Uncle tu pn jwab 'paling awl mggu ni,..' huhu pling awal mggu ni? nmpk gaya lmbat lg r tu,.
Xpe aku xkisah pun,..
N sebelum ak ltak phone ak tnya lg uncle tu,.
'Yuran tuk sem br ni cmne erk? kpt potong ke or byr sndiri?'
Sebenarnye prtanyaan ak len mksdnya tp mybe d'salah ertikan,..
jwapan uncle tu 'Kalau awak bnyak duit, awak byar dulu lerr' smbil gelak,..
ya aku pun sama-sama gelak,..
kalau ak bnyak duit xder r ak ssh pyah col uncle bnyak2 kali ye x...
Aku xtaw mcm mane aku gelak td,.
rs mcm dh terover dr uncle tu rsnye,.. 
ak klu dh tkejut or gabra,.. mmg akn b'laku ssuatu yg memalukan,..
sbb tu ak suka diam,..
nsib bek lam phone,..
xpe uncle tu xknal..
malu-malu,..
Astaghfirullahalazim,..
knpa la ngan ak ni,.

2 comments: