Thursday, February 14, 2013

::. Dugaan Tahun Ini .::

Hari ini mungkin hari gembira untuk sahabat2ku tp tidak aku..
Aku mmg dh agk benda akn berlaku,..
Sebab aku mmg dh rs xsedap hati sehari sbelum result keluar,..
Sekarang aku dh dpat jwapannya,..
Aku redha sebab aku tahu pasti ada hikmah disebaliknya,..
Aku jugak tahu mmg selayaknya aku terima mybe sbb usaha aku xstanding org lain,..
Kadang2 rs mcm nighmare jgk la,.
Tidow pun dh xlena,..
Macam2 dlm kepala fikir kesukaran yg akn ak hadapi nnti,..
Tp bila aku ingat Allah itu ada,..
DIA yg sentiasa bersama aku dulu, kini dan selamanya,..
Insyaallah akn kuat dan akn aku hadapi hingga ke akhirnya,..
Sebelum ni aku dh biasa hadapi,..
Malah lebih teruk lg,..
Tapi dengan izinNya, aku dapat teruskan jgk,..
Ni just dugaan di dunia,..
Masalah aku hanya sebesar zarah,..
Jika nak dibandingkan dgn org yg jauh lbih menderita,..
Cuma satu yg aku harapkan,..
Moga kesukaran yg akn aku hadapi tidk seteruk yg d'sgka,..
Hopefully Tuhan akan berikan aku jalan untuk aku selesaikan segala msalah mndtg,..
Semoga segala urusanku dipermudahkan,..
Jgn smpai aku menyusahkn kedua2 org tuaku,..
Harap2 msih ada jalan untuk ak perbaiki diri,..
Lepas ini apa yg aku tahu aku mmg dh kene berdikari,..
Kene cuba apa yg selama ni aku tkt nk cuba,..
Takutnya nak hadapinya seorg diri,..
Ntah kuat ntah tidak,..

Tahniah buat sahabat2ku,..
Gud Luck 4 next sem,..







No comments:

Post a Comment