Saturday, March 17, 2012

18 / 03 / 2012

emm pagi yang indah.... hari ak cuti nk rhat puas2.. minggu lepas xbrapa syok berkeje coz bnyak sngat krisis... erm mcm2.. apa yg aku taw.. mybe smpi akhir bln ni jer aku bkhidmat kat ctu.. dah smpai ms ak berundur dah xlarat sih.. erm rs2 nk apply guru smentara r plak... erm mmpu or xmmpu belakang kira.. yg penting kene cuba dulu...


semalam sempat berborak dgn ak pnye operation manager.. ermmm smpai mnitis air mata die.. die mluahkn pd ak semua bnda yang die pendam slama ni... ak tgk luaran mcm hepi jer nmpak die.. tp hakikat nya sebaliknya.. rupanya selama ni die tertekan dgn situasi tmpat keje aku.. mybe die agk tegas tp tujuan die n niat die baik... sape yang taw kn... Tuhan saja yg dapat mnjawabnya... erm pape ak mdoakan kbahagiaan die n tercapai segala mtlamat yg die impi kn salama ini...


pernah jgk org tnya ak.. knapa ak xboleh bertegas dlm semua perkara.. ntah la aku sendiri tiada jwapan.. bkn sng nk merubah sesuatu yg bukan kehendk kita... ak pnye sikap dh mcm ni... nk buat mcm mana... mybe keje ni xbrapa sesuai dgn ak.. aku xdapt nk jln kn tggung jwab ak sebaiknya.. ak dah cuba yg terbaik.. tp hakikatnya masih lg ada kekuranngan... aku mula terfikir2 mcm mana nk jd guru andai ak xboley bertegas,.. tp ak rs boley kot coz bdk2 stakat mana snagt kn.. hopefully la.. ak dah bertekad nk mncuba... hopefully Tuhan permudahkn segala2 nya... amin....

No comments:

Post a Comment