Sunday, March 18, 2012

Kelebihan Game....


Ermmm bila sebut soal game... ada ker kebaikn die... yg aku nmpak bnyak kburukn terutama pelajar sekolah... ak bercakap dr segi pngalamn coz adk2 ak mmg gila game.. xmkn pun xpe klu duk mgadap game.. apa yg ada sebenarnya?? aku ada terbc satu artikal berkenaan dgn game..sebenarnya men game ni xseperti yg aku sgka.. kdg2 ia dapt mngaktifkn otak kita... bagaimana kita berfikir untuk mnyelesaikn ssuatu msalah... sekurg2nya otak kita akn selalu berfungsi.. n secara xlgsung ia akn mmbantu kita berfikir ketika kita belajar.. patut lerr adk aku terror smacam kdg2 cara die berfikir mmg xterlintas lgsung di kepala ak.. so kretif lerr...


men game dah jd satu trend terutama kaum llki... erm ak mmg dh terdedah dgn mnda nie.. sana cni mmber2 sekeliling aku pun xkrg hbat nya... snggup hbis kn ms berjam2 dpan game.. pape pun hopefully jgn disalah guna plak... smpai hampir semua ms spend tuk game... pape pun kne pndai bhgi2 ms hopefully.. jgn smpi tggungjwab terabai ye x?????


pape pn aku terus terang yg aku mmg xmnat game.. bkn sbb aku prempuan.. tp ntah la ak mmg capt bosan sbb tu otak ak xberkembang... aisey.. so dengn kata len men la game bnyak2... huhu xde la... pape pun biar la berpada-pada hendaknya k...

No comments:

Post a Comment