Wednesday, January 30, 2013

::. Jealous .::

Huhuhuhu,..
Yer aku agak jelez melihat VViP bersama ustaz Don Danial,.. 
xpelah rezeki awak..
hopefully aku juga berpeluang nak tgk real,.. 
bukan sekadar nak tengok muka tp jgk nak mendengar ceramah yg disampaikan,.
selama ni sekadar tgk dlm tv, 
perwatakannya yang agak kelakar dan bersungguh-sungguh dlm myampaikan dkwah.,..
menarik perhatianku,..
aku akui ustaz Don Danial adalah salah seorg pendakwah yg aku kagumi,..
selain drp pndkwah lain cntohnya uztaz azhar idrus (UAI),..
masing-masing mmpunyai cara tersendiri dlm mnyampaikn dkwah...
of course strategi dlm mnyampaikn dkwah penting untuk mnarik msyarakat,.
dlm mndalami Islam terutama golongan muda,..
pandangan aku kedua-dua pendkwah ini mempunyai cara berkesan untuk menarik para belia,.

hmmm.,..
smoga peluang yg VViP dpt ni dpat dimanfaat dgn baik,..
bergandingan dgn para ulama adalah satu cara mendekatkan diri kpada Allah s.w.t,..
So,.. VViP whatever u do,.. i akan sentiasa menyokong dr belakang,..
jangan sesekali ragu-ragu dgn kasih syg Allah s.w.t,..
kerana selagi kita bergelar umat islam,..
dan niat kita ikhlas kerana Allah s.w.t,..
Insyaallah Allah s.w.t akan sentiasa ada untuk kita,..
tegar hati dan tetap kan pendirian dalam berjuang ke jalan Allah,..
Insyaallah semoga perjalanan hidup kita akan sentiasa dirahmati,..

Sama-samalah berusaha memperbaiki diri,..
kerana itulah perjuangan sebenar umat Islam...

Wassalam,..





No comments:

Post a Comment