Saturday, April 13, 2013

::. Penat Seharian .::


Semalam n hari ni, mmg btol2 penat,..
Siapkan assignment algorithm,..
Biasalah kerja last minit kn,..
Mcm biase,..
Ntah la xtaw nak ckap,.
Klu sbjek len boleh la jgk mgoreng merebus or apa-apa jela,..
Nak siapkan insyaallah boleh,..
Tp xder la smpai mgoreng smpai xtaw ape2,..
Try jgk la walaupun xseperfect mane,.

Tp bila sbjek algo ni,..
Ntah lah,.. aku xtaw mcm mane nk mgoreng,..
penat berfikir,..
Notes jgn ckap dah naik lebu dh,..
Al-maklumlah asyik duk belek ke sana ke mari tp xjgk paham2...
Bimbang jgk tkut sjarah lama berulang..
Nauzubillah mntak jauh la hopefully,..
Bg aku agak kritikal jgk la sbjek ni,.
Apa yg aku taw untk sbjek ni..
Kalau nak mantap,..
Kene pikir 'Out of the Box',..
Msalahnya aku rs daya pemikiran n ingatan aku xsmpai tahap itu,..
Aduhai,.. Kesihan ak kat Dr Syed,..
Punya lah bersemangat mngajar,..
Tp aku,.. bkn xnak,.. tp aku dh cuba bg tumpuan tp ntah la still slow nk tgkap,..
Silap ak jgk,, mybe xckup stdy,.. sbb tu jd cam tu,..
Hope dipermudahkan segala kekusutan,..

After semua urusan di fakulti selesai,..
Ktorg buat planning kluar mkn di Kelana Jaya,..
Restoran William,..
Best jgk la hidangannya,..
Agk berbeza n terbaikk,..
Alhamdulillah kenyang jua,..
Thanks a lot to Mr.F coz sudi menumpangkan kami,..
Harap2 insyaallah ader rezeki dpt keluar ag ;-)



 





No comments:

Post a Comment